• Träning ikväll 4/4

    Om någon timme är det dags för träning. Det kommer att vara lite annorlunda ikväll (annorlunda är bra!), så benskydd kommer inte att behövas. Elise mamma kommer och utvecklar oss! Jag har fyllt på kalendern med matcherna för våren/försommaren (preimär 1/5!!!). Och nu hoppas vi att dagens regn och den kommande (NÄR??) värmen ger oss gröna gräsmattor att träna på! Som utveckling av laget.se kommer vi att lägga till en anmälningsfunktion för träning och matcher, men vi sparar det till vi kör utomhus. Jag tänker att vi kör inomhusträning även nästa måndag - 11/4 (påsklov). Meddela gärna om ni har förhinder, på ett inlägg eller i gästboken här på sidan! Damjunior 4 apr 2022 1kommentar
  • v.13

    Hej! Jag hoppas att alla (eller minst en i varje familj) har fått inbjudan för laget.se. Där kommer vi att växla över med all information fr.o.m. nu. Om ni vill lägga till någon mail förresten, skicka messenger till mig med önskat tillägg (eller kommentera detta inlägg). Halva laget ungefär har även fått fakturan för medlemsskap (kika i era skräpposter om ni inte mottagit dessa). Not från föreningen: Till alla lag - nu är det vår Lördagen den 2/4 är det anläggningsdag på Dalhem IP, vi fixar i ordning anläggningen för den kommande säsongen Hoppas att så många som möjligt kommer Vi kör igång klockan 10, GIVETVIS bjuds det på korv och kaffe Välkomna! (vi tränare är dessvärre i sluttampen på innebandyn och kommer att ha svårt med vår närvaro på lördag) Träning ikväll i gymnastiksalen Dalhem! Med kvällsljuset här väntar vi bara lite varmare temperaturer... //Erika Damjunior 28 mar 2022 3kommentarer
  • Hej F09-11!

    Hej! Tanken är att vi ska lämna Facebook till förmån för denna sida. Fördelarna med denna plattform är många, vi kan lägga kallelser och informationsflöden blir samlade på ett ställe (samt att Danne kan vara med här, som den no-facebookare han är). Säkerställ att ni har en mailadress som är korrekt, samt ett mobilnummer (alltid bra att ha för oss ledare om något skulle hända t ex på träning). Det finns även en app för laget.se, himla smidig med pushnotiser för nyheter och kallelser för vårt lag. Ladda ner den. Snart är gräset grönt och vi kan hålla träning utomhus (planen är träningsdagar måndag och torsdag utomhus, samt matcher på söndagar fr.o.m. 1/5). På Facebook-sidan delade jag erbjudandet på 25% rabatt från Intersport - inventera skor och utrustning! I övrigt försöker vi att utveckla denna sida i kalendern och på nyhetssidan. Så häng med! Vi ses! Damjunior 24 mar 2022 2kommentarer
  • Dalhems damer säljer Newbody

    Stöd Dalhem damer genom att köpa strumpor, underkläder, träningskläder, kryddor, hemprodukter och praktiska basplagg. Pengarna vi tjänar kommer att användas till att uppfylla våra mål och drömmar. Tack för ert stöd! Klicka här för att komma till vår webbshop. Dam 19 mar 2022 0kommentarer
  • Föreningsdagar på Intersport

    Just nu har vår samarbetspartner Intersport 25% på allt i butik och på intersport.se, ett perfekt läge att köpa det ni behöver för vårens alla aktiva dagar. När du handlar allt från fotbollsskor och hockeyklubbor till regnkläder, sneakers och sportmode på Intersport får både du och Dalhem IF bonus. För du har väl valt att stötta Dalhem IF lite extra under ”Mina sidor”? *Gäller på ordinarie pris i butik och online 20–27/3 och kan ej kombineras med andra rabatter och erbjudanden. Gäller ej varumärkena Asics, Thule, Hövding, Stiga bordtennisbord, presentkort,elektronik, pulsklockor, cyklar, studsmattor, träningsmaskiner, el-scooter, golf, supporterprodukter, beställningsvaror, föreningskläder. Dam 18 mar 2022 0kommentarer
  • Mary återvänder

    Efter många turer fram och tillbaka med Migrationsverket kan damlaget äntligen meddela att Mary Kinuthia landar på gotländsk mark imorgon, onsdag 16 mars kl. 12:00. Äntligen! Mary spelade senast för Dalhems damer under säsongen 2020. Föreningen har sedan dess jobbat aktivt för att möjliggöra en återkomst för Mary i den blå/vita tröjan. Stort tack till alla inblandade som gjort det möjligt för oss att få tillbaka en väldigt duktig och efterlängtad lagkamrat. Dam 15 mar 2022 1kommentar
  • Carro ansluter

    Dalhems damer är stolta att kunna presentera Caroline Cederskog som säsongens första nyförvärv till truppen. Caroline kommer senast från spel i divison 4 med IFK Visby. Hon är en väldigt snabb och arbetande spelare vars utveckling kommer att bli mycket intressant att följa på Dalhem IP i år. Vi hälsar Carro varmt välkommen till oss! Dam 10 feb 2022 1kommentar
  • Visa fler nyheter